1-А клас

1-А23.0524.0526.0527.0528.05
Математикас. 141 √ 7 https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09ст. 141 √12 https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09ст. 142 √ 16 https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
Розв'язання логічних завдань https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
Укр.мовапосібник ст. 56-57 https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09посібник ст.58-59 https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
посібник ст.60-61 https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
посібник ст.62-63 https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
ЯДСПовторення вивченого матеріалуПовторення вивченого матеріалуПовторення вивченого матеріалу
Анг. мова
Хореографія
Читанняст.116-117 виразно читати, переказувати, відповідати на ?https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09ст.118-119 виразно читати, відповідати на ?https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
ст. 120-121 виразно читати, переказувати, відповідати на ?https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
Фізичне вихованняКЗРВ з м'ячемРитмічна розминка у ViberКЗРВ за посиланням у Viber
Фін. гр.
Музичне мистецтво
Технології
" На лужку" альбом-посібник ст.93-94
Інформатика
Хореографія
Мистецтво
"Ліплення тортика" посібник ст. 63
1-А16.0517.0518.0519.0520.05
Математикас. 134 √ 22,23, др.зош.ст. 63 https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09ст. 135√4,5 друк.зош.ст.64 https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09ст, 136√2,3 друк.зош.ст.62https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
ст.137√ 3, 4https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
Укр.мовапосібник ст. 48-49 https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09посібник ст.50-51https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
посібник ст.46-47https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
посібник ст.48-49https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
ЯДСПовторення вивченого матеріалуПовторення вивченого матеріалуПовторення вивченого матеріалу
Анг. мова
Хореографія
Читанняст.106-107 виразно читати, переказувати, відповідати на ?https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09ст.108-109 виразно читати, відповідати на ?https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
ст. 110-111 виразно читати, переказувати, відповідати на ?https://us04web.zoom.us/j/3779862083?pwd=K1BaMzllWkR3cEJ0dnlZZ21SVDRZQT09
Фізичне вихованняКЗРВ з м'ячемРитмічна розминка у ViberКЗРВ за посиланням у Viber
Фін. гр.
Музичне мистецтво
Технології
" На лужку" альбом-посібник ст.93-94
Інформатика
Хореографія
Мистецтво
"Ліплення тортика" посібник ст. 63


1-А09.0510.0511.0512.0513.05
Математикаст. 131 √8,9 друк.зош.ст.60ст. 132 √12,15 друк.зош.ст.61ст, 133√18,19 друк.зош.ст.62ст.134√ 22,23 друк.зош.ст.63
Укр.мовапосібник ст. 42-43посібник ст.45-46посібник ст.46-47посібник ст.48-49
ЯДСПовторення вивченого матеріалуПовторення вивченого матеріалуПовторення вивченого матеріалу
Анг. мова
Хореографія
Читанняст.100-102 виразно читати, переказувати, відповідати на ?ст.102-103 виразно читати, відповідати на ?
ст. 104-105 виразно читати, переказувати, відповідати на ?
Фізичне вихованняКЗРВ з м'ячемРитмічна розминка у ViberКЗРВ за посиланням у Viber
Фін. гр.
Музичне мистецтво
Технології
" Ми любимо Україну" альбом-посібник ст.88-89
Інформатика
Хореографія
Мистецтво
"Казковий птах" посібник ст. 58-59


1-А02.0503.0504.0506.0507.05
Математикаст. 128√2,4, друк.зош.ст.56ст. 128 √6,7, друк.зош.ст.57ст, 129 √8,9, друк.зош.ст.58ст.130 √ 4,5, друк.зош.ст.59
Укр.мовапосібник ст. 34-35посібник ст.36-37посібник ст.38-39посібник ст.40-41
ЯДСПовторення вивченого матеріалуПовторення вивченого матеріалуст.78-79, зошит ст.62-63
Анг. мова
Хореографія
Читанняст.92-93 виразно читати, переказувати, відповідати на ?ст.94-95 виразно читати, відповідати на ?
ст. 96-97 виразно читати, переказувати, відповідати на ?
Фізичне вихованняКЗРВ з м'ячемРитмічна розминка у ViberКЗРВ за посиланням
Фін. гр.
Музичне мистецтво
Технології
" Листівка для тата" альбом-посібник ст.87
Інформатика
Хореографія
Мистецтво
"Квітуча яблуня" посібник ст. 56-57


1-А25.0426.0427.0428.0429.04
Математикаст. 122 √3,4, друк.зош.ст.52ст. 123 √1,3, друк.зош.ст.53ст, 124 √2,3, друк.зош.ст.54
ст.125 √ 1,2, друк.зош.ст.55
Укр.мовапосібник ст. 26-27посібник ст.28-29посібник ст.30-31посібник ст.32-33
ЯДСст.74-75, зошит ст.60ст.76-77, зошит ст.61ст.78-79, зошит ст.62-63
Анг. мова
Хореографія
Читанняст.86-87 виразно читати, переказувати, відповідати на ?ст.88-89 виразно читати, відповідати на ?
ст. 90-91 виразно читати, переказувати, відповідати на ?
Фізичне вихованняКЗРВ з м'ячемрозминка у ViberКЗРВ за посиланням
Фін. гр.
Музичне мистецтво
Технології
" З Днем народження, Динозаврику!" альбом-посібник ст.81-83
Інформатика
Хореографія
Мистецтво
"Квітуча яблуня" посібник ст. 56-57
 
18.04Дом. завдання19.04.2022Дом. завдання
1 АЛіт. читанняс. 81-82 виразно читатиЛіт. читанняс. 82-83 читати
Фізкультураруханка за посиланням у ViberМатематикас. 118 √2, др. зош. с. 48
Укр. моваПосібник с.18-19Укр. мовапосібник с. 20-21
МистецтвоФізкультуравправи з м'ячем
Мистецтво" Крапанки" альбом-посібник ст. 48-49ЯДСс.74-75,зошит ст. 60
20.04Дом. завдання21.04Дом. завдання
Літ. читанняс. 84-85 виразно читати, відповідати на запитання.ЯДСс. 78-79, др. зош. с.62-63
Укр. мовапосібник с. 22-23Математикас. 120 №4, др. зош. с. 50
Математикас. 119 № 3, др. зош. с. 49Англ. мова
ЯДСс. 76-77, др. зошит с.61Технології та д."Великодні писанки" альбом-посібник с. 76-77
22.04Дом. завдання
Укр. мовапосібник с. 24-25
Математикас. 121 №2, др. зош. с. 51
Англ. мова
ФізкультураКЗРВ без предметів


11.04Дом. завдання12.04.2022Дом. завдання
1 АЛіт. читанняс. 74-75 читатиЛіт. читанняс. 76-77 читати
Фізкультураруханка за посиланням у ViberМатематикас. 114 √6, др. зош. с. 44
Укр. моваПосібник с.10-11Укр. мовапосібник с. 12-13
МистецтвоФізкультуравправи з м'ячем
Мистецтво"Орнамент на посуді" альбом-посібник ст. 50-51ЯДСс.68-69, зошит ст.54-55
13.04Дом. завдання14.04Дом. завдання
Літ. читанняс. 78-79 читатиЯДСс. 72-73, др. зош. с.58-59
Укр. мовапосібник с. 14-15Математикас. 116 №2, др. зош. с. 46
Математикас. 115 № 3, др. зош. с. 45Англ. мова
ЯДСс. 70-71, др. зошит с.56-57Технології та д."Зі святом весни" альбом-посібник с. 80
15.04Дом. завдання
Укр. мовапосібник с. 16-17
Математикас. 117 №2, др. зош. с. 47
Англ. мова
ФізкультураКЗРВ без предметів




04.04Дом. завдання05.05.2022Дом. завдання
1 АЛіт. читанняс. 68-69 читати, зошит "Я дружу зі словом"ст. 3Літ. читанняс. 64-65 читати
Фізкультураруханка за посиланням у ViberМатематикас. 106 √3, др. зош. с. 36
Укр. мовадр. зош. с. 61-61Укр. мовадр. зош с. 57-58
МистецтвоФізкультуравправи з м'ячем
Мистецтво"Квіти для мами" альбом-посібник ст. 40-41ЯДСс.54-55, зошит ст.44-45

06.04Дом. завдання07.04Дом. завдання
Літ. читанняс. 66-67 читатиЯДСс. 58-59, др. зош. с. 47
Укр. мовадр. зош. с. 59Математикас. 108 №2,др. зош. с. 38
Математикас. 107 № 2, др. зош. с. 37Англ. мова
ЯДСс. 56-57, др. зошит с.46Технології та д."Смачна грушка" (пластилін)

08.04Дом. завдання
Укр. мовадр. зош. с. 60
Математикас. 108 №2, др. зош. с. 39
Англ. мова
ФізкультураКЗРВ без предметів
28.03Дом. завдання29.03.2022Дом. завдання
1 АЛіт. читанняс. 62-63 читатиЛіт. читанняс. 64-65 читати
Фізкультураруханка за посиланням у ViberМатематикас. 106 √3, др. зош. с. 36
Укр. мовадр. зош. с. 55-56Укр. мовадр. зош с. 57-58
МистецтвоФізкультуравправи з м'ячем
Мистецтво"Котик- муркотик" (пластилін)ЯДСс.54-55, зошит ст.44-45

30.03Дом. завдання31.03Дом. завдання
Літ. читанняс. 66-67 читатиЯДСс. 58-59, др. зош. с. 47
Укр. мовадр. зош. с. 59Математикас. 108 №2,др. зош. с. 38
Математикас. 107 № 2, др. зош. с. 37Англ. мова
ЯДСс. 56-57, др. зошит с.46Технології та д."Смачна грушка" (пластилін)

01.04Дом. завдання
Укр. мовадр. зош. с. 60
Математикас. 108 №2, др. зош. с. 39
Англ. мова
ФізкультураКЗРВ без предметів

21.03Дом. завдання22.03.2022Дом. завдання
1 АЛіт. читанняс. 56-57 читатиЛіт. читанняс. 58-59 читати
Фізкультураруханка за посиланням у ViberМатематикас. 102 №5, др. зош. с. 34
Укр. мовадр. зош. с. 50Укр. мовадр. зош с. 52
МистецтвоФізкультуравправи з м'ячем
Мистецтво"іграшка-свищик" (пластелін) с. 52ЯДС

23.03Дом. завдання24.03Дом. завдання
Літ. читанняс 60-61 читатиЯДСс. 40-41, др. зош. с. 31
Укр. мовадр. зош. с. 5Математикас. 104 №4, др. зош. с. 36
Математикас. 103 № 3, др. зош. с. 35Англ. мова
ЯДСс. 39, др. зош. с. 30, впр. 2Технології та д."кучерявий баранець", с. 75

25.03Дом. завдання
Укр. мовадр. зош. с. 54
Математикас. 105 №9, др. зош. с. 37
Англ. мова
ФізкультураКЗРВ із скакалкою




ДИТЯЧІ ЗАПОВІДІ ДЛЯ БАТЬКІВ, БАБУСЬ І ДІДУСІВ

 

1. Дорогі батьки, пам'ятайте, що ви самі запросили мене до своєї родини. Коли-не­будь я залишу батьківську оселю, але до того часу навчіть мене, будь ласка, мистецтва бути людиною.

2. Я бачу світ інакше, ніж ви. Прошу вас, поясніть мені: що? коли? і чому? кожен із нас має робити.

3. Мої ручки ще маленькі. Не очікуйте від мене досконалості, коли я застилаю ліжко, малюю, пишу або кидаю м'яча.

4. Мої почуття ще недозрілі. Прошу, будь­те чуйними до моїх потреб.

5. Щоб розвиватися, мені потрібне ваше заохочення, а не тиск. Лагідно критикуй­те й оцінюйте, але не мене — лише мої вчинки.

6. Дайте мені трохи самостійності, до­звольте робити помилки, щоб я на них учився. Тоді я зможу самостійно приймати рішення у дорослому житті.

7. Прошу, не робіть усього за мене, бо я виросту переконаним у своїй неспромож­ності виконувати завдання згідно з вашими очікуваннями.

8. Я вчусь у вас усього: слів, інтонацій голосу, манер. Ваші слова, почуття і вчинки повертатимуться до вас через мене. Тому на­вчіть мене, будь ласка, кращого. Пам'ятайте, що ми разом не випадково: ми маємо допо­магати одне одному.

9. Я хочу відчувати вашу любов, хочу, щоб ви частіше брали мене на руки, пригортали, цілували. Але будьте обережні, щоб ваша любов не перетворилася на милиці, які зава­жатимуть мені робити самостійні кроки.

10. Любі мої, я вас дуже-дуже люблю! По­кажіть мені, що ви також мене любите.

 

 

 

 

 

 

Яке головне завдання батьків в період адаптації дитини до школи?

 

Основне завдання батьків в допомозі першокласникові - емоційна підтримка, надання максимально можливої самостійності в організації його власних дій по виконанню шкільних правил.http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQZM_ShXFYPW3a68aPupK0GA4VH_TxaVZn57tB_egWYe1mtnpqwew

*Для дитини ви - зразок мовлення, адже діти вчаться мови, наслідуючи. Слухаючи, спостерігаючи. Ваша дитина обов’язково говоритиме так, як ви.

*       *Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м’язів руки, аби їй було легше опанувати письмо. Для цього необхідно багато вирізати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення тощо.

*        

*       *Забезпечуйте всі можливості та умови для повноцінної гри дитини. Гра – це її провідна діяльність, це її робота. Л. Виготський зазначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання в школі».

*        

*       *Працюйте з дитиною над розвитком її пам’яті, уваги, мислення. Для цього сьогодні пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для дітей.

*        

*       *Запровадьте для дитини вдома єдиний режим і обов’язково дотримуйтеся його виконання всіма членам родини.

*        

*       *Дитина повинна мати вдома певне доручення і відповідати за результат його виконання.

*        *Не завищуйте і не занижуйте самооцінки дитини. 

*        

Як реагувати, якщо дитина злиться на вчителя (дітей) в школі або відчуває страх перед школою?

Перш за все: не забороняти переживання. Не потрібно твердити дитині: «Не можна злитися! Не можна боятися!» Переживання – цілком природна річ, і вони повинні мати право на існування. Проте необхідно обговорити з дитиною, що викликає страх або злість, разом з нею зрозуміти, чому інші люди здійснюють дії, що викликають у неї ті або інші емоційні реакції. Розуміння дій інших часто саме по собі знімає переживання. Є і інші культурні форми, що допомагають людині справлятися із страхом. Для дітей це, перш за все, читання страшних казок в ситуації повної захищеності (на маминих колінах). Казки дають людині пережити відчуття неминучості торжества добра над злом, співпереживання радості і співчуттю, що забезпечують перемогу маленького, слабкого, але доброго, над великим злом. Інша корисна для дітей форма культурного подолання страху - спортивні ігри, що викликають переживання азарту, упевненості в перемозі.

В процесі дорослішання дитина повинна отримати досвід подолання труднощів і конфліктів. Завдання дорослих полягає в тому, щоб, знаходячись поряд, допомагати дитині визначати конструктивні способи своєї поведінки в таких ситуаціях.


       Як відноситися до невдач дитини, майже неминучих на початку шкільного життя?

 

               Батьки часто відносяться різко негативно до перших невдач дитини. Негативні оцінки дорослих підвищують тривожність дитини, його невпевненість в   собі і своїх діях. Це, у свою чергу, веде не до поліпшення, а до погіршення результатів. Так складається порочний круг. Постійні побоювання дити почути негативні оцінки з боку домашніх приводять до страху зробити помилку. Це відволікає дитину від сенсу виконуваних ним завдань і фіксує його  увагу на дрібницях, примушує переробляти, виправляти, нескінченно перевіряти. Прагнення зробити роботу якнайкраще на цьому етапі тільки погіршує   справу. Особливо сильно це виявляється у тривожних, здібних, старанних дітей.

Тому найправильніше відношення до перших поразок дитини – відношення з розумінням, підтримка, допомога: «У тебе все вийде. Я тобі допоможу». Важливо створити умови для переживання дитиною (хоч би іноді) власної перемоги.

 

 

 Про що краще запитати дитину, коли вона повертається з школи?

 

Психологи встановили, що батьки своїми питаннями про школу показують дитині свої пріоритети і цінності.
Саме те, про що Ви весь час питаєте, і покаже дитині, що для Вас в житті головне, а що другорядне.. Іноді орієнтуючись на інтереси батьків, дитина починає ігнорувати освітні цінності школи.

З Ваших питань про школу дитина повинна зрозуміти що Вам цікаво все, що з ним відбувається. Що Вам важливі його успіхи, але Ви любите і приймаєте
його таким, який він є.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар